Dear...

As simple as You created this world.
As meangingful as full as the happines can be.
As Light as feather taken by winds.

Writer

My photo
Bandung, West Java, Indonesia
I want everyone in Indoesia have the luxury of reading. Watching the world from a book.

Wednesday, August 01, 2007

Kangen mamih...MOMSICK


Kangen banget mamih...

Do I look like her?
How do she look in her older age?
What would she said if she know i stop playing piano?
Did she ever ask why about my choice?

Tiba tiba kangen dipeluk mamih.
Tiba-tiba kangen suaranya.
Tiba-tiba kangen ngeliat wajahnya.
Tiba-tiba kangen diusap-suap waktu menangis.

Time walk so fast.
And before i know, it has been 14 years without her.
And still I miss her so much, even more.
And I know, I know she wont come back.

Tapi hari ini gue butuh banget mamih.
satu-satunya orang yang tau gimana bicara tanpa kata.
satu-satunya yang tau bahasa rahasia di tanah.
satu-satunya perempuan yang gue akui lebih segala-galanya dari gue. Smarter, yet beautifull inside and out.
satu-satunya orang yang gue tau bisa mencurahkan cintanya untuk 1 laki-laki, tanpa syarat.
satu-satunya orang yang tulus cinta sama gue, dan gue kenal sebagai orang tua gue selama 6 tahun.
satu-satunya orang yang ngga pernah sekalipun membentak gue.

I do really miss you, Mom.

*SOB... Cry out loud!

No comments: