Dear...

As simple as You created this world.
As meangingful as full as the happines can be.
As Light as feather taken by winds.

Writer

My photo
Bandung, West Java, Indonesia
I want everyone in Indoesia have the luxury of reading. Watching the world from a book.

Sunday, December 09, 2007

Catch me when Im Fall...

"D, I feel so much hurt..."

itu sms yang gue kirim ke BFF gue kemaren. disaat keadaan hati gue carut marut dan airmata ngga berenti mengalir di pipi gue. ngga ada jawaban apa2 dari BFF gue itu, tapi pagi harinya pas gue bangun, ada dua tangan mungil yang nepuk pipi gue.
masih ada sisa garis air mata karena gue nangis berat tadi malem. tapi entah kenapa dengan dia dan anaknya disana, airmata gue keluar lagi. dia cuman ngusap kepala gue pelan. setelah gue tenang, gue mulai cerita semua. semua...

Dan you know what, just seeing you there in the morning, make me feel a lot better!!!

I know, i always can turn to you... always! Thanks for catching me again, this time D...

No comments: