Dear...

As simple as You created this world.
As meangingful as full as the happines can be.
As Light as feather taken by winds.

Writer

My photo
Bandung, West Java, Indonesia
I want everyone in Indoesia have the luxury of reading. Watching the world from a book.

Saturday, October 06, 2007

fix me

Its okay dear, whan you cannot stand it anymore. you can say you are weak sometimes. and being week is not wrong afterall.
Its okay, sweety. to say that you're hurt. coz we are human, hurts is part of our live and that makes us all human.
Its okay, cutie. to breakdown and cry. finding yourself comfortable in your corner. becous without that ou will never know what is the beaut behaind the pain.
Its okay, love. to say that you are scared of losing. that is the trigger to make you work harder than before.
Its okay, honey. to choose friends who love you rather than friends who you love so much. so you still can have a cup of comfort and honesty. people who love you must have a pure and gentle heart. and thay suits you beter.

... itu jawaban hati gue tadi malam tentang keadaan hati gue.
terkadang ngga semua hal berjalan dengan semestinya. terkadang walau kita sudah mencoba segala yang terbaik dari kita. ada kalanya kita ngga berhasil. dan hal itu bikin kesel. ketika sudah mentreat seseorang dengan sebaik-baikya, tapi mereka tidak menganggap itu baik. malah terus mencari kesalahan dan menyakiti hati kita. lebih baik kembali ke pelukan orang-orang berlabel "teman-teman-yang-mencintai-kamu". terkadang orang yang kita sayang ngga sesayang itu sama kita. dan kadang orang-orang yang sayang sama kita adalah orang-orang yang selalu ada buat kita.

mata bisa dibutakan senyum. senyum bisa dipalsukan. hati orang siapa yang tahu.

bibir terkadang mengeluarkan kata ketus. bukan untuk menyakiti. tapi takut kehilangan. bukan ungkapan kebencian, tapi kasih sayang lebih tepat.


saatnya kembali ke pelukan teman-teman sejati. terimakasih untuk tetap menyediakan bahu untuk menangis. teman-temanku dan bernyanyi bersama :

"if you never try, you never know..."

No comments: